IMPORTANTE

Muchas gracias por visitar este blog. Durante años ha sido mi rinconcito donde he compartido las cosas que iba haciendo y he conocido gente maravillosa. Me costó tomar la decisión, pero finalmente creé un nuevo blog que se ajusta mejor a lo que quiero: aprender y disfrutar con las cositas hechas a mano.
Te espero en mi blog Aprendiza de mucho o en mi página en Facebook con tutoriales, ideas y recetas.

Galletas Mickey Mouse

¿Qué tal el finde? Madre mía, se pasa en un pis pas...
Hoy os traigo unas galletitas que le hice para el cumple de Marcos. 
La temática de la fiesta era Mickey Mouse. 
Y esque a qué niño pequeño no le gusta? 
Así que pensé en hacer estas galletas que he visto en diferentes blogs y que quedan muy bien.
Están decoradas con fondant. Lo teñí yo.
Las puse en una cestita de mimbre
Como no tenía el cortador de mickey (a ver si lo encuentro o me lo hago) pues tuve que apañármelas con lo que tenía. 
Así lo hice: 
Tengo que decir que me sorprendió lo bien que unen los trozos. Lo hice con miedo pensando que se me iban a romper, pero nada de eso. Quedaron estupendas.

Bueno, pues me despido. Voy a seguir saboreando de lo que me queda del domingo. 
Que empecéis bien la semana!
Un besito!

59 comentarios:

SUNY SENABRE dijo...

Hola cariño!!! la verdad es que he pasado un me bastante fastidiada con mi espalma, pero ahora quiero volver a retomar la actividad y rutina y espero poder visitarte más a menudo. Veo que no has aprado!!!
Te han quedado muy graciosas y a falta de cortador, para eso esta el ingeni!!!

Mil besitos,

Ruth dijo...

Toma que apañaica eres jaja..yo si que tengo ese cortador, tienes que aprender a pedir jaja..te han quedado perfectos y si encima dices que el negro y rojo lo has teñido tu mas aun porque mira que son dificiles esos colores, yo los compro ya teñido el fondant, besos y feliz semana para ti tambien

Las Galletas de Sofía dijo...

Preciosas!! te vas superando poco a poco. Y sin cortador mira lo que has hecho!
Me dejas sin palabras.
Un besito y a seguir haciendo galletas tan chulas como estas!

Gema dijo...

Me encanta mickey mouse!! jijijj
Yo tambien hice hace tiempo estas galletitas, son facilitas pero el resultado es super chulo, me encanta!
Yo tambien me tuve que apañar como tu para hacer la forma de mickey, pero como tu dices quedan genial! Se solapan perfectamente!

Patricia dijo...

Preciosas! Si te digo que yo he hecho unas este finde y se han ido todas a la basura!!! El glaseado de sugarbelle (y algún otro percancillo) casi terminan conmigo... Cuando he visto ahora tus galletas, he sentido como si los dichosos Mickeys se rieran desde la basura de mi; así como diciendo... por si se te había pasado ya el disgusto... toma recordatorio!!!
Bueno, a ver si pronto las repito!
Bss guapa!

Miss Cupcake dijo...

Qué bonitas!
Yo tengo como tarea pendiente hacer galletitas, a ver si pronto me animo.

besos

TeRe dijo...

Pero que preciosidad MªJo!!! Te han quedado perfectas y super graciosas con el culito de mickey!!jeje
Ya semana del 26 al 30, estaré por alli asiq, dime cuando te viene bien que me acerque a por el colorete!!
Un besito guapa

Nani Mosteo dijo...

Hola MªJosé!
Me encantan estas galletas de Mickey y el apaño que has hecho con los cortadores... eso de tunear las galletas me encanta!
Te sigo desde ya guapa.
Un besico!

MªJosé dijo...

Muchas gracias por vuestros comentarios.

Suny: No sabía nada de tu espalda, espero estés mejor.

Ruth: muchísimas gracias, eres muy generosa! no queda mucha gente así!!

Sofía: qué bien volver a verte por aquí!!

Patricia: Jolín, qué mala pata...qué poco oportuna he sido para publicarlas...lo siento mucho. Seguro que las próximas te salen perfectas!!

Tere: como te he dicho en el email, cuando quieras.

Nani: Muchas gracias por devolverme la visita y seguirme! tus galletas me encantan!

Muchas gracias a todas! feliz día!

María Galván dijo...

Desde luego que maña para hacer estas galletas, con varios cortadores y listo! Te han quedado preciosas y el niño habrá quedado encantado.

Por cierto me alegro mucho por la adopción de Nala.

Besos.
GustoCocina - María G.

Patricia dijo...

Maria José, poco oportuna tu para publicarlas, no! Poco oportunas mis galletas de estropearse!!! Bueno, ya las repetiré cuando pueda. Besitos

Nita dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Nita dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Nita dijo...

¡Hola

Creció una flor en mi jardín.
Estaré de vuelta.
Buena semana.

Un beso.

Nita

eva dijo...

k maravilla de galletas te kedaron preciosas ya me diras como sakas el negro y el rojo k tanto cuesta y donde copras el fondant k me dijo marita k tienes mano jejeje para ver si puedo comprarlo yo te lo agradeceria si me mandas un email me vendria genial k bonitas te han kedado y k manos te las apañas genial besitos guapa ;)

Rosa dijo...

Hola, felicidades por las galletas! me uno a este sitio!. Pero me encantaría que pusieras la receta para poder hacerla a mis pikes. Un beso :)

Anónimo dijo...

A fascinating discussion is definitely worth comment.
I do think that you need to publish more on this issue, it might not be a taboo matter but usually people do
not speak about these topics. To the next! Cheers!
!

Check out my webpage; Wholesale Jerseys

Anónimo dijo...

Today, while I was at work, my sister stole my iphone and tested to
see if it can survive a forty foot drop, just
so she can be a youtube sensation. My iPad is now broken and she has 83
views. I know this is entirely off topic but I had
to share it with someone!

Also visit my weblog; Kris Letang Black Jersey

Anónimo dijo...

First off I would like to say superb blog! I had a quick question that I'd like to ask if you do not mind. I was curious to know how you center yourself and clear your mind prior to writing. I have had a tough time clearing my mind in getting my ideas out. I do take pleasure in writing but it just seems like the first 10 to 15 minutes are generally wasted simply just trying to figure out how to begin. Any suggestions or hints? Kudos!

My blog post :: Cheap Jerseys

Anónimo dijo...

Hello Dear, are you truly visiting this web site regularly, if so after that you will
definitely get nice knowledge.

Here is my weblog - Michael Kors Bags

Anónimo dijo...

Hi, I want to subscribe for this webpage to take newest updates, thus where can
i do it please help out.

Here is my page :: Evgeni Malkin Black Jersey

Anónimo dijo...

Unquestionably believe that which you stated. Your favorite reason seemed to be on the internet the easiest thing to be aware
of. I say to you, I certainly get irked while people think about worries that they just don't know about. You managed to hit the nail upon the top and also defined out the whole thing without having side effect , people could take a signal. Will probably be back to get more. Thanks

Also visit my web site Cheap Louis Vuitton Bags

Anónimo dijo...

What's up it's me, I am also visiting this web page on a regular basis,
this web page is in fact good and the viewers are truly sharing fastidious thoughts.



My blog post; Cheap Louis Vuitton Bags

Anónimo dijo...

Fascinating blog! Is your theme custom made or did you download
it from somewhere? A design like yours with a few
simple adjustements would really make my blog stand out. Please let me know
where you got your theme. Thank you

Here is my webpage - Air Jordan 2013

Anónimo dijo...

Hi outstanding website! Does running a blog such as this take a great deal of work?
I've very little knowledge of computer programming however I was hoping to start my own blog in the near future. Anyways, should you have any recommendations or tips for new blog owners please share. I know this is off topic however I just had to ask. Thanks a lot!

Also visit my web site: Sac Louis Vuitton

Anónimo dijo...

Great site you have here but I was wondering if you knew of any user
discussion forums that cover the same topics discussed
here? I'd really love to be a part of online community where I can get feedback from other experienced individuals that share the same interest. If you have any suggestions, please let me know. Cheers!

Feel free to visit my website ... Oakley Holbrook

Anónimo dijo...

Thanks for a marvelous posting! I actually enjoyed reading it, you are a great
author.I will remember to bookmark your blog and may come back at some point.
I want to encourage you to continue your great job,
have a nice afternoon!

Feel free to surf to my web blog ... Michael Kors Handbags

Anónimo dijo...

Hi there, You have done an excellent job. I will certainly digg it and
personally suggest to my friends. I am sure they'll be benefited from this website.

Here is my website - Abercrombie and Fitch

Anónimo dijo...

My spouse and I absolutely love your blog and find many of your post's to be what precisely I'm looking for.
Does one offer guest writers to write content for yourself?
I wouldn't mind composing a post or elaborating on many of the subjects you write concerning here. Again, awesome site!

Feel free to visit my web blog - Louis Vuitton Bags

Anónimo dijo...

Right away I am going away to do my breakfast, later than having my breakfast coming
again to read additional news.

Feel free to surf to my blog ... www.tedxyse.com

Anónimo dijo...

This web site really has all the information I needed about this subject and didn't know who to ask.

My website :: Cheap Louis Vuitton Bags

Anónimo dijo...

Appreciate this post. Let me try it out.

my blog ... Air Jordan Pas Cher

Anónimo dijo...

Hi my family member! I want to say that this post is awesome, nice written and include approximately all important infos.
I'd like to look extra posts like this .

Also visit my homepage; Chaussure Air Max

Anónimo dijo...

Wow that was strange. I just wrote an very long comment but after I
clicked submit my comment didn't show up. Grrrr... well I'm not writing
all that over again. Regardless, just wanted to say excellent blog!


Visit my site: Gafas聽Oakley

Anónimo dijo...

magnificent issues altogether, you simply won a new reader.
What might you recommend about your submit that you made some days in the past?

Any positive?

Feel free to surf to my homepage ... Wholesale Jerseys

Anónimo dijo...

I am no longer sure where you're getting your information, however great topic. I needs to spend some time learning much more or working out more. Thanks for wonderful information I used to be searching for this information for my mission.

Feel free to visit my blog :: Louis Vuitton Bags

Anónimo dijo...

This is a good tip particularly to those fresh to the blogosphere.
Brief but very precise information… Thanks for sharing this one.
A must read article!

Check out my webpage :: Sidney Crosby Authentic Jersey

Anónimo dijo...

What i do not understood is in fact how you're no longer really a lot more neatly-liked than you might be right now. You're very intelligent.
You realize therefore considerably relating
to this matter, made me in my view imagine it from a lot of varied angles.
Its like men and women are not interested until it's something to do with Woman gaga! Your individual stuffs excellent. At all times maintain it up!

my web page :: Cheap NFL Jerseys

Anónimo dijo...

This is my first time pay a visit at here and i am really impressed to read everthing at one place.


Review my web-site :: Air Max

Anónimo dijo...

Hello there! This is my first visit to your blog!
We are a collection of volunteers and starting a new initiative in a community
in the same niche. Your blog provided us useful
information to work on. You have done a extraordinary job!


Feel free to visit my blog post ... Abercrombie Et Fitch

Anónimo dijo...

Admiring the time and effort you put into your
site and in depth information you offer. It's great to come across a blog every once in a while that isn't
the same unwanted rehashed information. Great read! I've saved your site and I'm adding your RSS feeds to
my Google account.

My homepage :: More Info

Anónimo dijo...

No matter if some one searches for his vital thing, therefore
he/she needs to be available that in detail, so that thing
is maintained over here.

Feel free to surf to my webpage - Mulberry UK

Anónimo dijo...

I seriously love your website.. Pleasant colors &
theme. Did you develop this amazing site yourself? Please reply back
as I'm hoping to create my own personal site and would like to find out where you got this from or just what the theme is named. Thank you!

Feel free to visit my blog post ... Chaussures De Football

Anónimo dijo...

you're in reality a just right webmaster. The website loading velocity is amazing. It sort of feels that you're doing any distinctive trick.
Moreover, The contents are masterpiece. you've done a fantastic job in this subject!

my homepage - Additional Info

Anónimo dijo...

I do not even understand how I ended up right here, however I believed this publish was once good.
I do not realize who you're however certainly you are going to a well-known blogger when you aren't already.
Cheers!

my web site; Tory Burch Shoes

Anónimo dijo...

Hi there, yes this paragraph is actually fastidious and I have learned lot of things from it
regarding blogging. thanks.

Look into my web-site: Air Jordan Pas Cher

Anónimo dijo...

Hi there, You've done a great job. I'll certainly digg it and personally suggest to my friends.
I'm sure they will be benefited from this web site.

My weblog ... click for source

Anónimo dijo...

My spouse and I stumbled over here from a different web address and thought I might
check things out. I like what I see so now i'm following you. Look forward to checking out your web page repeatedly.

Feel free to visit my weblog: Learn More

Anónimo dijo...

I've learn a few good stuff here. Definitely worth bookmarking for revisiting. I wonder how a lot effort you place to create this sort of wonderful informative site.

Feel free to surf to my website :: Click This Link

Anónimo dijo...

Very descriptive blog, I loved that a lot. Will there
be a part 2?

my blog - Click This Link

Anónimo dijo...

Hi! This post could not be written any better! Reading through this post reminds me of my good old room mate!
He always kept talking about this. I will forward this write-up
to him. Pretty sure he will have a good read.
Thanks for sharing!

my homepage: Get More Information

Anónimo dijo...

Hi to every body, it's my first pay a quick visit of this blog; this website consists of amazing and really excellent information for visitors.

Here is my weblog :: Air Jordan Pas Cher

Anónimo dijo...

I think this is among the most important information for me.

And i'm glad reading your article. But want to remark on some general things, The site style is wonderful, the articles is really great : D. Good job, cheers

my blog; Sac Guess

Anónimo dijo...

WOW just what I was searching for. Came here by searching for okuma fishing reels

my web page Boutique Air Max

Anónimo dijo...

This is my first time go to see at here and i am truly happy to
read all at alone place.

Feel free to surf to my page: Sac Louis Vuitton

Anónimo dijo...

I just could not go away your web site prior to suggesting
that I actually enjoyed the usual information a person supply on your guests?
Is gonna be again incessantly in order to investigate
cross-check new posts

Feel free to visit my homepage Chaussure De Foot Pas Cher

Anónimo dijo...

Heya i'm for the first time here. I came across this board and I find It really useful & it helped me out much. I hope to give something back and help others like you aided me.

Also visit my blog :: Cheap Air Max

Anónimo dijo...

Keep this going please, great job!

My webpage :: Get the Facts ()

Anónimo dijo...

each time i used to read smaller articles which also clear their motive, and that is also happening with this piece of writing which I am reading at this place.



Here is my web blog ... Nike UK

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...